Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

one peace or two?

Louis hade lite problem med att förstå det här inlägget.
Så jag ska nu förklara det på enklaste sättet, så att hon ska förstå. För det första så är det två olika halsband, ja, det ena är ungefär 10 gånger större än det andra och det var det halsbandet som hon köpte på glitter, som det står i texten. Så ja, du kanske borde sjaffa glasögon, vad man nu gör då. Jag föreslår hellre att du skaffar glasögon och att du stavar ditt namn rätt, för jag har för mig att du stavar Louise, eller hur?



Postat av: Johanna

HAHAHAHAHAHAHAHA!! xD

2009-11-16 @ 21:06:46
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahahah de e ju nästan ett inlägg om mig

2009-11-17 @ 23:39:36
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-