Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

En liten uppdatering

Sitter nu och packar det sista i min väska... Det är så svårt att välja kläder! Skall vara borta i 6 veckor och allt skall få plats i en handbagage-väska. Vill ju ha med mig så mycket! Men samtidigt har jag ingen aning om vad jag skall ha på mig under flygen haha. Åh.. 
 
Jag uppdaterar imorgon innan jag sätter mig på planet, men nu skall jag umgås med min familj och Philip så mycket som möjligt. Stackarn skall ju köra mig till flygplatsen klockan 4 inatt. Haha. Kommer dö. Hejdå sålänge!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-