Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Världens bästa Mathias blir vuxen idag!

Herregud. Arton år har vi alltså spenderat tillsammans i denna värld nu. Allt jag egentligen behöver säga är att jag hade aldrig varit den jag är idag utan dig. Jag växte i princip upp med dig vid min sida, och visst har vi haft våra fajter men tänk hur roligt vi har haft det också! 

Jag vet att när jag stack från Sverige i ett år så var det dig jag saknade mest, det var dig jag såg först av alla efter 10 månader. Och när du kom lunkandes ut från tullen på flygplatsen i Dallas så skrek jag bara rakt ut och jag tror att det fortfarande är ett utav de lyckligaste ögonblicken i mitt liv. 

Arton år har vi varit bästa vänner och jag kunde inte önska mig en bättre brorsa! Grattis på födelsedagen! 














Postat av: Mamma Anna

Stolt mamma till underbara barn! Det är härligt att se bilderna och läsa vad du skriver Emma. <3

2014-01-16 @ 08:02:19
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-