Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Måndag/Söndag

Idag är jag ledig på grund av denna röda dag. Skönt tycker jag då jag har haft mycket på gång det senaste. Fast hellre mycket på gång än inget på gång såklart! Blir så rastlös annars. 

Snart åker jag till Landvetter och hämtar upp Philip + familj då de kommer hem efter en vecka i Dubai. Lyxigt. Och dessutom är det ju soligt och varmt där. Kanske hinner med solariet innan jag åker till flygplatsen. Det är ju den enda solen man får häromkring.. Om det nu inte skall bli någon snö i vinter så kan det väl i alla fall sluta regna?! Orkar ej.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-