Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Give me all you got, and don’t hold back

Blev tillsagd på skarpen att mina rubriker var väldigt tråkiga så skall försöka ändra på detta. Får väl köra på låttexter som de allra flesta tydligen gör. 

Jag blev ledig idag vilket var skönt, skall snart äta frukost tänkte jag och sedan fixa lite inför ikväll då det blir kalas för mig och Robin (jag fyller år imorgon och Robin på måndag så vi slog ihop våra fester). Det skall bli roligt! Annars skall jag nog inte göra så mycket annat på min sista dag som 20 år. Hejdå. 

Detta är våran "omslagsbild" på evenemanget på Facebook.

Postat av: Olivia

Väldigt fin rubrik! Haha <3

2014-02-12 @ 14:41:40
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-