Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Onsdag

Har suttit och redigerat bilder mestalelen av dagen nu. Och blev plötsligt sugen på att fotografera igen. Haha. Det är antagligen för att jag borde plugga. Men det tänkte jag faktiskt ta och göra snart. SNART. Jag är värd en liten paus först tycker jag.
 
Igårkväll åt jag en supergod middag med Olivia på Jensens, alltid lika gott! Och alltid lika mysigt och trevligt med Olivia. Och nu skall jag ta den där pausen jag snackade om. Tack och hej, här är en "gammal" (1 år sedan) bild på brorsan som jag tog för en skoluppgift i brist på andra bilder. 
 

Postat av: Frida

Åh vad gott med Jensen s

2013-09-18 @ 23:37:31
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Frida

Åh vad gott med Jensen s

2013-09-18 @ 23:37:38
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-