Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag är tråkig

Jag är tråkig och bloggar inte om något roligt. Har mycket på tallriken just nu, men en stor del av det blir klart i nästa vecka i alla fall hoppas jag. Så att jag kan slappna av lite. 
 
Här sitter jag i alla fall just nu, öppnade precis en flaska Loka (som tydligen var skakad) en meter längre bort i sängen och fick en liten hjärtattack. Nu är det dock blött i sängen så då får jag väl jobba vidare en stund till tills det torkar. Jahopp. Jag skall försöka bli mer intressant. 
 

Postat av: Anonym

Där är ju jag!;)

2013-09-13 @ 12:01:10
Postat av: Stina

Ops;) blev anonym;) haha

2013-09-13 @ 12:01:41
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-