Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Funderar

Okej, inte för att något är bestämt eller så, men igår blev jag så sugen på att resa så att jag började kolla på lite resor till London och New York. Älskar båda städerna, verkligen, men tror att jag vill mest till New York just nu. Men frågan är om det är värt då en vecka i New York är lite mer än dubbelt så dyrt som en vecka i London. Har ni några åsikter? Hjälp. 
 
London 2012 (klicka på bilderna för att se dem större)
   
 
New York 2010 (klicka på bilderna för att se dem större)
 

Postat av: Olivia

JA!
Hur mycket jag än älskar (asså verkligen ÄLSKAR) London, så är det ett ställe så nära och dit kan man åka bara över en weekend, och så mycket oftare. En vecka i new york är ju helt fantastiskt, tänk hur mycket du kommer hinna med denna gången som du inte hann med förra. Jag röstar för N.Y <3

2013-09-23 @ 14:38:43
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-