Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tips!

Igår när jag var på bio med jobbet så pratade jag med Daniel, en mycket trevlig montör som tipsade mig om denna killen (eftersom att han vet att jag är fotointresserad). Så jag tänkte tipsa vidare bara för att jag gillade bilderna så mycket.
 
Det är alltså en kille (14 år) som pklipper in sig själv och andra i bilder på ett väldigt häftigt sätt. Det känns liksom som att de är väldigt små. Ja, ni får avgöra själva!
 
Klicka på någon utav bilderna för att komma till sidan med alla hans bilder. (kolla helst på dator då bilderna blir så myclet bättre i stort format)
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-