Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Party Hard

Eller ja, jag jobbade bland folk som partajjade mycket. Fotade på Ester vilket gick bra idag med, bara två glas öl fick jag över mig! ...och en knytnäve i ögat (dock inte med mening). 

Men det var kul idag/inatt. Det var riktigt bra musik och jag stod själv och dansade lite ibland även om jag var i "work-mode". Jag var där från ett någon gång till halv tre, och nu, en timma senare är klockan halv tre igen för nu är det plötsligt vintertid. Skumt det där, men får en extra timma att sova och folket ute får en extra timma att partajja. 

Fick den här tröjan från DJn också. Superfin, blir min nya favvis. 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-