Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej.

Idag när det var hyfsat fint väder så längtade jag lite efter snön. Fast när den väl kommer sedan så kommer jag säkert ångra att jag skrev detta. Jag har nu suttit och redigerat lite grejer, pluggat en stund, kollat på Grease och Nacho Libre, och nu funderar jag på att sova. Upp tidigt imorgon för fotouppdrag nere på Ästad Gård. 
 
Här är några snöbilder från förra året. 

Postat av: Olivia

NACHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooo.....

Svar: ❤❤❤😏
Emma

2013-10-20 @ 00:25:42
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-