Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hallå brus

Började min dag med att gå till gymmet, körde där tills jag knappt kunde stå upp. Det var längesedan jag rörde på mig så, och det kändes riktigt bra för en gångs skull (jag brukar vilka dö men idag blev jag lite piggare av träningen). 
 
Sedan har jag och Philip kollat på Breaking Bad och nu skall jag ta och plugga. Har inte varit så aktiv här på bloggen den senaste veckan, skall ändra på det. 
 
Ni kan besöka min fotoblogg också, där jag uppdaterat flitigare än vanligt det senaste. Klicka på bilden för att komma dit. 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-