Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Godmorgon Tisdag

Hoppas att allt är bra med er. Jag ligger här i min säng och allt är bra med mig i alla fall. Igår kväll efter några timmars pluggande kollade jag och Philip på Lilo och Stitch samtidigt som vi följde Olivias plan tills det landade vid halv 1 inatt borta i Australien. Att det kan ta så lång tid. Jösses. 

Idag skall jag försöka plugga lite mer och förbereda mig inför en ny utställning som jag kanske kommer ha om en månad ungefär! Mer info då. 


Postat av: Olivia

Emma och Philip, ni är ju helt otroliga <3 FATTAR NI HUR MYCKET DET BETYDER FÖR MIG ATT NI SITTER OCH KOLLAR PÅ EN PRICK SOM RÖR SIG ÖVER HALVA JORDKLOTET BARA FÖR ATT SE TILL ATT JAG LANDAR SÄKERT???!! Tror inte ni gör det nämligen. Älskar dig min ängel, pussa phillelille från mig

Svar: Hahaha! Det var kul att se dig åka :) Älskar dig med <3
Emma

2013-10-15 @ 12:15:53
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-