Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Breaking Bad

Imorgon skall jag vara på plats i Mölndal för ett foto-jobb klockan 7:55. Och jag har suttit och kollat på Breaking Bad hela kvällen och tänkt "okej, ett avsnitt till", fast nu bestämde jag mig faktiskt för att sova, efter typ 7 avsnitt. Superbra serie btw, började kolla i söndags tror jag. Och är typ klar med säsong två. Känner mig jätte-efter för alla (många) har tydligen följt serien haha. 


Postat av: Frida

Äsch. Jag kollade hela Weeds för nån månad sedan. Och den serien tog slut förra året (asbra serie btw). Bättre sent än aldrig! (;

2013-10-03 @ 11:50:45
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-