Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Utställning i en vecka till!

Min utställning på Medborgarskolan (Kabelgatan 9, Kungsbacka) håller på i en vecka till från och med idag. Det är öppet för allmänheten 8:30-16:30 (mån-tors) och 8:30-14:00 (fre). Jag gick förbi med kameran och knäppte några bilder häromdagen och här är dem. Mina foton är utspridda över hela skolan så man får leta lite. Men de minsta bilderna är 40x50 cm så man lär inte missa! Jag fick inte mes alla på bild men totalt är det 14 bilder som sitter uppe. 


Postat av: MY VESTLUND '

wow, fina bilder!

2013-11-23 @ 13:31:34
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-