Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tre bloggar jag läser dagligen

Förutom alla mina kompisars och bekantas bloggar som man klickar in på så har jag ett par favoriter som jag följer och brukar gå in på varje dag. Här har ni dem och en liten beskrivning varför. 
 
Linafoto - linafoto.blogg.se
 
Utan tvekan den bästa svenska fotobloggen enligt mig. Lina tar extremt vackra och inspirerande bilder och verkar dessutom vara en toppentjej som inte pratar dåligt om någon eller något och som bara vill hjälpa till om man har någon fråga. Jag gillar verkligen denna tjejen och har följt henne i ca. 1 års tid, väldigt väldigt vackra bilder och massor med bra tips för alla fotonördar där ute. Hon uppdaterar oftast dagligen med nya bilder och tips!
 
Megapixlar - megapixlar.blogg.se
 

Bloggen Megapixlar uppdateras av två kompisar som är väldigt fotointresserade. Och dessutom väldigt duktiga. Gillar deras stil och deras attityd, då de kan vara roliga ibland men samtidigt behålla det otroligt vackra och annorlunda bilderna de tar. Det ena negativa är att det uppdateras sällan, kanske 2-3 gånger i veckan om man har tur. Men ändå klickar jag in varje dag. 
 
Lindas Sminkblogg - stureplan.se/bloggar/linda
 
Lindas blogg må vara fylld av sminktips och jag är egentlligen inte så intresserad av smink, men även hon har väldigt fina bilder och sminkningarna hon gör är väldigt inspirerande och vackra. Tar lite inspiration härifrån till när jag fotograferar lite roliga porträtt och sådant. Sjukt duktig tjej i alla fall och jag har fastnat för bloggen. 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-