Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jobs

Hej segaste fredagen på länge. Jag och Philip har typ inte gjort någonting. Jo! Jag pluggade i två-tre timmar imorse faktiskt. Det kändes bra att jag kom en bit framåt. 

Annars har vi ätit och kollat på Jobs (filmen om Steve Jobs). Jag tyckte att den var bra, och den gav mig en helt ny syn på Steve Jobs. Vet inte än om den (nya synen) var bra eller inte men det var intressant att få veta lite om honom. Han hade ett ganska galet liv. Och Ashton spelar bra. 

Steve och Ashton.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-