Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Om ni undrar vad jag har gjort idag: Läs detta

Ida var jag i skolan i ca två timmar mellan tolv och två. Sedan spenderade jag lite tid i Kungsbacka tills mamma slutade jobba och då åkte jag och mamma till IKEA där jag fick välja ut tallrikar, bestick och glas som jag kommer få i studentpresent inför den dag då jag flyttar hemifrån. Ibland kan jag inte hjälpa att längta lite, och ibland vill jag bara sitta här och få mat lagad till mig och gratis allt. Vi får se när det blir. 
 
Jag köpte även ramar till de bilder som jag beställde hem från instabild. Dock så köpte jag en ram för lite så får åka förbi IKEA någon annan dag och köpa den sista. 
 
Efter IKEA åkte jag och mamma och hämtade min bil i Kungsbacka, så åkte jag och tankade. Fast hade för lite pengar på kontot (that awkward moment) så jag fick ringa mamma. Haha. Bra koll. 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-