Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Några fler bilder

Här är lite fler bilder som jag ställde ut i skolan idag. Det mesta blev en sista-minuten-grej för att det helt plötsligt fanns många väggar att fylla. Men det var bara kul!

Efter Expot så åkte jag ock Olivia till McDonalds och satt där ett tag (ca 3 timmar) tills vi bestämde att jag måste hem och sova. Och sedan satt vi i bilen i någon timma till och pratade innan vi körde haha. Nu är jag hemma och skall sova i alla fall i några timmar tänkte jag. Imorgon är det fredag!

 

Fler bilder kan ni se på emmagrannfotografi.blogg.se!

 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-