Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hallå i stugan

Idag har jag faktiskt pluggat och fixat viktiga saker och har bestämt mig för att fortsätta så resten av veckan så att jag är klar med precis allt på söndag.

Denna kväll spenderade jag dock i Åsa på en balkong i solnedgången med Stina och Elsa , lyssnade på musik och åt korv. Det var riktigt mysigt och jag behövde nog lite sol och ljus. Där satt vi tills solen gick ner vid halv nio någon gång. Jättefint. Har dock sett att det skall regna nu i ett par dagar framöver, tänkte väl att detta var för bra för att vara riktigt sant.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-