Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

En nostalgitripp

Jag snubblade över några utav mina gamla designer till denna blogg och kände för att det var lite roligt att visa. Jag startade den här bloggen i slutet på 2008 och här är några headers som jag har haft sedan dess. Jag tog inte med de allra nyaste för de är inte lika roliga att skratta åt.
 

Nej, jag var inte så väldigt duktig på photoshop och JA jag var lite besatt av Robert. Sue me. 

Postat av: Thilda

Hahahaha dat hair! So fluffy :3

Svar: Hahaha... ja ;) det kan man lugnt säga
Emma

2013-05-10 @ 22:50:06
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-