Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Carry on my wayward son

I förra veckan så fick jag lite panik då jag var klar med två tredjedelar av säsong sju på Supernatural, då det bara finns åtta säsonger än så länge. (Jag vill inte att det skall ta slut). Så jag bestämde mig för att ta det lite lugnt med tittandet så att det inte helt plötsligt skulle ta slut. Det gick sådär.... skall kolla mitt femte avsnitt bara idag nu tänkte jag. Och äta lite melon och jordgubbar till det. Kanske det blir ett sjätte avsnitt, vem vet. Är antagligen klar med säsong åtta innan veckan är slut. 
 

Postat av: Frida

There'll be peace when you are done

Svar: Lay your weary head to rest Don't you cry no more

Durururuur DU DU DU DU
Emma

2013-05-15 @ 01:10:39
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-