Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

TEXAS

Så, slut på hemligheter, ja, nu är jag i Texas. (förhoppningsvis, detta är ett tidsinställt inlägg). Jag och Stina borde vara framme nu och anledningen till att destinationen har varit lite hemlig är att det är en surprise för en del av min familj och vänner här borta. Stina skall antagligen filma när vi överraskar alla så jag läger väl upp det klippet här sedan när/om det finns.
 
För er som inte vet så bodde jag i Texas i 10 månader under 2010 och 2011 så det var två år sedan som jag besökte allt och alla sist! Födelsedagsbilden nedan visar alltså min 18-årsdag som jag firade där. Känner mig gammal haha. Jaja, jag skall försöka att uppdatera så mycket jag kan under vår vistelse här, vi kommer att åka hem den 18 mars så vi stannar i två veckor. Ska bli SÅ KUL. Inläggen kommer väl komma på lite konstiga tider eftersom att det är mycket tidsskillnad osv men ni överlever nog!
 
Om ni vill få tag på mig så skriv på Facebook, skicka en kommentar på bloggen eller liknande så att det slipper bli dyrt för någon.
 
Här kommer lite bilder från Texas under de månaderna jag bodde där.

Postat av: Anonym

Så funkar inte fucking bilden

2013-03-04 @ 23:06:42
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-