Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Surprise!

Har ar videon pa mig nar jag kommer och overraskar forst Kim, sedan Emily, sedan kramar jag om ett par familjekompisar (som visste att jag skulle komma) och sista delen ar nar Tom ser mig, blir helt chockad och sedan ropar pa Megan som far ungefar samma reaktion. Ni kan ju se sjalva. 
 
 

Postat av: Mamma Anna

Underbart att se! Jag blir alldeles tårögd. Toms reaktion är ju helt otrolig. Han ser ut som om han ser en utomjording! :)

2013-03-06 @ 13:07:42
Postat av: Frida

Sa Megan "why is your hair blonde?" Hahah!
Fin video (:

Svar: Ja det sager hon haha..
Emma

2013-03-06 @ 13:47:37
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Alice Furster

Gud vad kul! I'm so jealous ;) Njut av Texas och hälsa från mig!

2013-03-07 @ 14:15:01
Postat av: Anonym

OMG OMG!!!

2013-03-08 @ 01:49:26
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-