Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sånt som gör mig glad

Efter en lång dag av både pluggande, sökande av högskolor och andra krävande saker så känns det väldigt mycket bättre efter att man får en sån här kommentar. Att en person som jag inte ens har pratat med innan tar sig tiden och friheten att ens skriva något sånt är bara det väldigt motiverande. (Klicka på bilden för att komma till inlägget med kommentaren om ni vill läsa mitt svar).
 
Men nu har jag i alla fall gjort allt som skall vara gjort, jag har bara arbetsproverna kvar att skicka till två utav utbildningarna jag sökte, sedan är det klart!

Postat av: Mamma Anna

Underbar kommentar Emma! Hon har så rätt! :)

2013-03-28 @ 08:47:09
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-