Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu har min väska kommit hem!

Min väska hittade hem tillslut, tack och lov. Och den var hel (vi var tvungna att tejpa den med silvertejp i Texas för att den sprack) (the typical Emma) och välbehållen. Även min balklänning anlände idag, som jag inte orkar lägga upp bild på ännu för att det är lite roligt med hemlisar hihi, dock skall jag antagligen ha mina skor som jag köpte i USA till den (se bild, eller klicka här för bättre bild) , för den är champagnefärgad så det passar nog bra skulle jag tro. Jag har ju ganska svårt att hitta skor i vanliga fall (eftersom att jag har storlek 35) så balskor är supersvårt att hitta, men skall testa med klänning och skor senare ikväll och testa om det ser bra ut (om ni undrade eller så). Om inte, så funderar jag på lite olika skor från Fashion by C för de har snygga och hyfsat billiga skor (både höga och låga beroende på vad man är sugen på) Klicka på namnet för att komma till deras hemsida. 
 

Postat av: Frida

Kan du ens gå i dem?

Svar: De är inte så höga, det är mest platå, de kanske är 5 cm höga och resten är bara platå så det är inte så svårt/ gör inte så ont.
Emma

2013-03-20 @ 21:53:20
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Frida

Och "hyffsat billiga skor"???????? Var ju skitdyra! 000000000000000000000000000:

Svar: Haha, jag var inne på rean när jag skrev det, sedan såg jag att de var rätt dyra :(
Emma

2013-03-20 @ 21:55:13
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Johanna

ASSÅ JAG DÖR FÖR SKORNA. dör säger jag.

herregud va jag ska shoppa i usa till sommaren. Vad kostade dom?

Svar: Haha :D jag köpte dem för 50 dollar, vilket då motsvarade ca 325 kr i alla fall :) så inte alls dyra!
Emma

2013-03-20 @ 23:10:37
URL: http://johannameh.blogg.se
Postat av: Thilda

Haha ja :) uppmärksamt av dig!

2013-03-21 @ 09:01:13
URL: http://thildazimmergren.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-