Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hotellfrukosten idag

En dag för sent, men vi hade vår årliga ägg-tävling (där vi målar och sedan knäcker äggen mot varandra), mamma vann. Jag fotade äggen med systemkameran men här är några bilder jag tog med telefonen för att kunna blogga nu innan vi drar ner till stranden i den strålande solen.

Vissa skriver Glad Påsk och målar fina ägg. Sedan finns det familjen Grann..


Postat av: Frida

Om du syftar på mitt ägg så tog det typ en minut att göra för jag orkade inte hålla på och pilla (;

Svar: Haha, bland annat ditt ja ;)
Emma

2013-03-31 @ 14:48:22
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-