Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Godmorgon

Hej världen. Ledsen att jag inte bloggar så bra, önskar att jag kunde skylla på att jag är på stranden och njuter av sommarlov så mycket att jag glömmer blogga. Men så var det ju så att jag jobbar 9-18 varje dag. Wiho. Och på fredag jobbar jag först 9-18 här på Aderbys och sedan 19-mitt på natten på Ullevi. Hoppas jag hinner klämma in ett besök på Max där mellan. Någon som vill köra mig från Kungsbacka till Göteborg?


Postat av: Thilda

När behöver du bli körd? :)

Svar: Fredag klockan typ 17:45 från Kungsbacka till GBG.
Emma

2013-07-09 @ 12:34:47
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-