Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Packar

På söndag ska jag flyga från detta land ett tag, destinationen är fortfarande lite hemlig på sociala medier (förklarar senare) men det ska bli riktigt kul och skönt att komma iväg lite! Det är jag och Stina som kommer resa lite tillsammans. Vi ska vara borta i två veckor och just nu vet jag inte riktigt vad för sorts kläder jag ska packa för är lite osäker på vädret där vi ska bo, så jag kommer antagligen att få med mig alldeles för mycket grejer som vanligt.


Postat av: Johanna

ÅH! skinnjacka! dör vårlängtardöden.

Svar: JA
Emma

2013-02-27 @ 23:40:56
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-