Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mästerfotografen osv

Nu skall jag strax åka iväg och fotografera lite med bror. Jag ska fota honom och evetuellt skall han också fotografera mig om det passar. Han har ju hängt med en del, speciellt under det senaste året/åren, så han börjar bli duktig även om han själv inte tycker det så mycket. Eftersom att jag har gått igenom mina bilder idag (därav förra inlägget också) så får ni även här en passande arkivbild från september förra året (har jag för mig, kan vara augusti också, orkar inte kolla). 
 
Jag har by the way uppdaterat min fotoblogg lite idag redan så ni kan klicka här om ni vill kolla in det. När syster stod/låg modell i lördags. 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-