Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hår

Så i veckan beställde jag min balklänning som jag skall ha detta året. Den får förbli hemlig tills jag har fått den och den passar och så, men jag funderar nu på hur jag skall göra med mitt hår. Förra året hade jag ganska strikt hår (länk till bilder från förra året) så i år tänkte jag att jag kanske ska köra lite messy men fint hår. Typ något liknande dessa tre.
 
 
Jag har ganska mycket hår så det finns en del man kan göra med det, så jag hoppas att jag kan fixa till något sånt här med hjälp av mina duktiga vänner, någon kan säkert göra något liknande (litar på er nu haha). Och Johanna gjorde mitt smink förra året så will you do it again? Det skulle vara grymt!
 
Jag funderar ofta på om jag skall låta min lugg växa ut eller ej, det slutar alltid med att jag klipper den ändå för att jag saknar den, och bara sätter upp den ibland när jag inte vill ha den. Man kan liksom få lite olika stilar, här är två exempel, från i torsdags kväll och igår kväll.
 
 
Jaja, vi får se hur det blir. Min klänning kan skynda sig hit tycker jag.

Postat av: Johanna

klart jag kan fixa sminket! om jag inte skulle råka ha något viktigt i skolan samma dag som krockar med det :) <3

2013-02-03 @ 17:36:40
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-