Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dagens dubbelhaka

Igår snubblade jag över ett tips om detta instagramkonto. Det gav mig liksom tillbaka meningen med livet haha. Den här tjejen lägger upp ca 1 bild om dagen på sig själv med dubbelhaka. Man vet inte vem den här tjejen är men shit, hon kommer nog att hjälpa till att göra mina dagar in the future. Kolla in hennes konto tycker jag, skitrolig tjej verkligen! Sök bara på dagensdubbelhaka så hittar ni henne där. Ca 10 000 följare har hon hittills.


Postat av: Frida

HAHHAHHAHAHHAHA åh herre

2013-02-14 @ 21:01:22
URL: http://keishas.blogg.se
Postat av: Anonym

Hon slår ju nästan mina dubbelhakebilder..

2013-02-19 @ 16:18:49
Postat av: Anna

haha vilken underbar grej =)

2014-04-10 @ 15:13:38
URL: http://sugarrush.devote.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-