Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bättre sent än aldrig

Jag tror inte att någon minns detta men i brist på annat att blogga om så bloggar jag om detta nu. I detta inlägget skrev jag om några julklappar jag hade fått (ja, ni läste rätt, julklappar), samt att jag skulle lägga upp en bild på min klocka som jag fick. Well, jag lade aldrig upp en bild på klockan (har jag för mig) så jag gör det nu. Jag fick den från lillebror, den är vinröd, om man inte ser det, och den går fel, jag vet (fast ni vet ju inte när jag tog bilder i för sig). Men den är fin tycker jag. Och den fick plats under min hylla som jag och pappa gjorde under förra sommaren. Har jag visat den? Haha.
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-