Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Seg dag

 
Som sagt, idag har jag mest segat och redigerat massor av vimmelbilder till Esters Facebooksida. Kan vara skönt med en segdag då och då så man har tid att komma ikapp med livet lite. Dock har jag haft många sådana dagar det senaste men ändå. Man lär sig att uppskatta dem mer när man har haft mycket att göra ett tag. Nu skall jag stänga av datorn för idag och sätta mig vid dumburken istället (TVn för er som inte hört det uttrycket). Filmtips får ni mer än gärna komma med, behöver lite roliga och mysiga filmer i vintermörkret. 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-