Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Konversation på jobbet

Efter att jag hjälpt en kund (75-årig "gubbstrutt" enligt han själv).
 
Han: Gud vad kul det var att träffa dig Emma!
Jag: Haha! Ja, detsamma får jag väl säga.
Han: Det är roligt med unga tjejer som kan mycket om rörmokeri, det är lätt att gubbar som jag, i 75-års åldern, blir lite stereotypiska när det kommer till sånt här och tror att tjejer inte klarar sig själva, men det är ju bra att du jobbar här Emma, för du bevisar motsatsen! 
Jag: Tack så mycket, ja det kan vara lite tufft som tjej ibland.
Han: Ja du! Om jag hade varit 22 år så hade jag jagat dig skall du veta!
 
Hahaha!

Visste inte riktigt vad jag skulle säga där mot slutet men trevligt med gubbar (och människor i allmänhet) som har förstått grejen, istället för de människor som bara tittar på mig och himlar med ögonen för att jag som ung tjej står och "leker rörmokare", och som istället ber om att få prata med en malnig kollega, helst en gubbe.

Postat av: Mamma Anna

Härligt! ! Underbart med gubbar som uppskattar den hjälp dem får. Kram

2013-08-06 @ 20:20:54
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-