Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Work Hard osv

Jag brukar inte blogga om när jag går till gymmet och så men nu tänkte jag bara slänga in ett litet inlägg, mest för min egen motivations skull tror jag. Jag börjar skolan 12 imorgon så tänkte ta mig en runda till gymmet innan bara för att ... alltså jag vet inte ens, bara för att jag känner att jag behöver röra på mig? Det är väl typ det mest motiverade jag kan komma på haha. Gillar inte att röra på mig, men vet att jag mår bättre när jag gör det (samt vill jag att min balklänning fortfarande skall passa om 2 månader, det skulle liksom vara bra). Så jag skriver detta nu för att jag inte skall fega ur imorgon när min väckarklocka går vid halv nio. Inte för att ni ändå skulle veta om jag gjorde det eller inte (fast mamma kommer förhöra mig.. Hej mamma) så vet inte varför jag skriver. Kanske för att jag ville lägga upp dessa bilder? Första är på mig som jag skickade till Stina på sms för någon vecka sedan som ett internskämt (men tänkte att den passade inlägget) och andra är på Thilda som försökte få mig taggad när vi "pratade" på Snapchat tidigare denna kväll.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-