Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Puerto de Mogan

Imorse åkte vi iväg till Puerto de Mogan, som är en fin fiskeby cirka en kvart bort med buss. Där drack vi smoothie på ett ställe med wifi (så vi fastnade ett litet tag haha). Sedan matade vi fiskarna i hamnen och gick lite i mysiga butiker. Jag köpte mig en ny bikini, kan visa den imorgon kanske om jag kommer ihåg att ta kort på den.
 
 
Jag lade även upp lite bilder på fotobloggen som jag tog från vår balkong på solnedgången igår, vi hade väldig tur med hotellrummet för det är så vacker utsikt. Sånt man borde uppskatta mer än man gör. Klicka här för att se de bilderna.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-