Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Promdress

Jag har inte lagt upp några bilder på min balklänning ännu, jag gick ju på bal förra året också, och då körde jag lite mer avslappnat och inte så pampigt (klicka här om ni vill se bilder), så då tänkte jag att om man ändå har chansen att gå på studentbal två gånger så får jag väl testa att köra "all in" denna gången och köpte en lite mer utstickande klänning. Jag håller på att fixa lite med bilderna nu, men här är en halv bild sålänge, tagen direkt från min instagram. Det var Frida som tog bilderna. 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-