Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nämen!

Loggade in på Blogg.se imorse och såg detta, min lilla fotoblogg har fått hamna bland "synas"-bloggarna. För er som inte har en blogg eller som inte använder Blogg.se så är det, lite kortfattat, ett litet reklamställe för olika bloggar som Blogg.se väljer ut och som får vara där i ett par dagar och som alla som loggar in ser. Lite glad blir man ju!
 
 
Klicka här om ni vill besöka min fotoblogg. 

Postat av: Johanna

va kul! :D

2013-04-24 @ 13:07:29
URL: http://johannameh.blogg.se
Postat av: Dina

Men tyvärr så funkade inte länken!! =/ Men jag hittade hit, via google ;)

Svar: Det funkade inte för mig heller :( men det verkar som att vissa kommer in.. Kul att du kollade in det!
Emma

2013-04-24 @ 14:35:31
URL: http://deewa.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-