Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mycket bilder

Vi tog runt 700 bilder idag så det fanns en del att välja mellan. Vi båda fotograferade varandra på sju olika ställen per person, så det blev som 14 små miniserier kan man väl säga. Sju på Stina som jag tog och sju på mig som Stina tog. Jag smygredigerade en utav bilderna som Stina tog på mig och här är den. Så cred till Stina för bilden. Jag lade även upp en utav mina bildserier på Stina på fotobloggen (klicka här för att se den) och resten kommer väl ramla in i veckan som kommer. 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-