Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Klar

Och vill typ sprängas för har verkligen ingen aning om vad jag tycker om hur det gick. Men förhoppningsvis gick det okej, jag var mig själv. Och om de inte gillar mig själv så är det inget jag kan göra. Dock gick det skriftliga provet inte alls bra haha. Kände mig jättedum, vet ingenting om kameror och kamerautrustning egentligen, jag bara kör när jag fotar. Men kanske borde pluggat på sånt också...

Jaja, nu är det gjort och det är bara att vänta. Här är en bild på mig när jag nästan sprängs.


Postat av: Stina

Det gick säkert bra! Kommer du inte in mister de en framtida stor fotograf! Och då menar jag inte tjock;) utan mycket känd begåvad fotograf;) hahha

Svar: <3
Emma

2013-04-25 @ 19:16:52
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-