Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Måndag 29 April

Idag har jag haft fullt upp från morgon till kväll, det är först nu som jag kommer hem ordentligt. Så hej.

Jag vaknade upp hos Olivia imorse efter en himla mysig kväll där och sedan åkte jag till skolan. Där var jag halva dagen och sedan var jag på lite olika ärenden runt om i staden (Kungsbacka) och sedan blev jag och Stina spontanbjudna på McDonalds med en gammal klasskompis, som vi träffade på förra helgen också av en slump. Det var mycket trevligt och vi satt och pratade länge om allt mellan himmel och jord.

Imorgon väntar inte så mycket på dagen, men på kvällen så blir det Chalmers Valborgsfest (som jag har hört är bra så får väl hoppas på det, blir kul oavsett när jag umgås med det gänget ändå). Det är nog första gången jag firar Valborg tror jag (om man inte räknar förra året då jag och Frida köpte sushi och hyrde film haha), jag vet inte riktigt vad det är man firar men vi ska fira det ordentligt i alla fall.

Här är en bild från Majorna imorse vid åtta-tiden.


Postat av: Sandra SG

så fin blogg du har! älskar bilden i header!

2013-04-29 @ 22:18:07
URL: http://sategu.blogg.se
Postat av: Frida

Lol. Dock så firade vi väl inte Valborg direkt förra året.

2013-04-29 @ 22:57:07
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-