Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

En sån dag

Jag kom iväg till gymmet imorse om ni undrade. Även om jag vaknade på helt fel sida och har varit allmänt arg och irriterad hela dagen. Det är väl bara en sån dag antagligen, så ursäkta mig om jag är eller kommer vara lite otrevlig om du befinner dig i min närhet denna tisdag. Vill bara stänga in mig och inte prata mer.

Men nu har jag vart i skolan och skall nu jobba i tre timmar vid tre så jag sitter och äter två mackor och en banan för att få lite energi. Om någon har tid och lust kan denne någon gärna komma förbi mitt jobb med en mjölkchoklad.

Hejdå.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-