Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bakom kulisserna

Jag och brorsan tog en fotorunda innan det hann bli helt mörkt och som vanligt så utsatte jag honom för lite jobbiga moment bara för att jag kan. Hehe. Till exempel så hällde jag en flaska vatten över honom (jag hade faktiskt en vision om att det skulle bli bra, sedan syntes det inte så mycket på bilden ändå). Han blev inte så glad och stackarn satt skakandes och poserade framför kameran sedan.

Jag lade upp en utav bilderna på fotobloggen, om ni vill kolla in det så kan ni klicka på bilden nedan.

 


Postat av: Frida

När jag fotade min kusin till det sista projektet i foto C fick hon lök i ögonen och så sprutade jag vatten i hennes ansikte bara för att få fram den rätta känslan. 😈

Svar: Hehehe! allt för konsten..
Emma

2013-04-24 @ 22:21:22
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-