Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

52 dagar

Jag kan ju med all säkerhet säga att jag längtar ganska mycket nu. Efter ett år "för mycket" i skolan (dock på grund av ett grymt utbytesår i USA) så är det nu 52 dagar kvar tills jag springer ut. Det kommer med både lättnad och lite ångest över att allt måste vara klart snart. Det kommer ju inte vara en dans på rosor, dessa femtiotvå dagarna. 
 

Postat av: Johanna

Sååå fin klänning!
haha jag beställde också ett sånt glas! hela mitt namn fick inte plats dock. det var lite tråkigt.

2013-04-14 @ 14:14:01
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-