Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Morgonhumöret är på topp nu

 

Update 09:04: Haha, okej såhär är det, jag trodde att jag började halv nio så jag var jättestressad, ramlade till och med hemma för att jag sprang (haha). Och så anlände jag till skolan och såg att några från min klass satt i ett klassrum så jag gick in. De hade massor av engelskauppgifter och var indelade i grupper. Min hjärna tänkte inte efter utan jag bara kollade upp vilken grupp jag var i men så var jag inte uppskriven i någon grupp. Först då fattade jag att jag stod inne i ett Engelska C klassrum och att jag har sovmorgon idag. Bra koll. 


Postat av: Mamma Anna

Åkte Mathias med dig eller? Du får kolla upp ditt schema lite tycker jag! Kram på dig!

Svar: Haha! Ja så Mathias fick skjuts i alla fall!
Emma

2012-09-05 @ 13:12:30
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-