Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kallt, mörkt och tidigt

Lämnade precis pappa på flygplatsen. Nu ska jag bara orka köra hem också.


Postat av: johanna

Haha! Jag kör också pappa till flygplatsen! Tyckte dock att det var tidigt nu..

Svar: Haha när du körde han till flygplatsen så gick jag upp igen för att gå till skolan :D
Emma

2012-09-21 @ 07:22:06
URL: http://johannameh.blogg.se
Postat av: Mamma Anna

Vilka duktiga döttrar vi har! Kram på Er :)

2012-09-21 @ 08:13:25
Postat av: Frida

Jag ska köra mamma till flygplatsen på måndag. Hohoho. Kommer köra vilse dock.

Svar: Jag körde vilse på vägen hem :D och klockan var fem och det var pissmörkt.
Emma

2012-09-21 @ 11:27:57
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-