Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Inspirerad / Nick Brandt

Nick Brandt är en känd fotograf som har fotograferat mycket i Afrika och jag sitter här i skolan och blir inspirerad av hans bilder. Vill åka till Afrika nu. Fast först måste jag fixa ett objektiv till kameran, eller i alla fall laga mitt gamla.
 
Här är tre utav Nick Brandts bilder (så att ni inte tror att det är jag som har tagit dem). Klicka här för att se fler bilder.


Postat av: Mamma Anna

Ska bli spännande att se dina bilder efter din tur dit!

2012-09-11 @ 15:26:26
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-