Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dagens äventyr

Efter skolan åkte jag, Frida och Mathias till Frölundatorg en snabbis och nästan helt i onödan. Sedan stod vi i kö på väg tillbaka till Kungsbacka igen och hämtade Sara på basketträning och tog McDrive på vägen hem. Beställde bland annat 6 cheeseburgare haha. Nu skall jag kolla på Dorian Gray, som är en filmatisering av en gammal bok jag tvingades läsa i skolan förra året men som ändå var ganska intressant, och gosa ner mig under ett täcke.
 
Bilda tagen från Fridas bil i regniga Onsala idag.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-