Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Blir så förbannad

Idag har jag inte gjort så mycket vettigt, men kände att jag behövde hämta min bil som stod i Lindome. Pappa var så snäll och körde mig dit och när vi kom fram så såg vi något ligga under bilen. Sedan såg vi att tanklocket var öppet och det låg en slang under bilen. Fy vad arg jag blev. Det rök ur mina öron. De hade (som tur var) inte tagit all bensin. Jag hade nästan precis tankat på full tank och hade sparat ihop till det ett tag. Så går de och tar bensin från mig. Åh. Blir så arg. Så just nu bakar jag en cheesecake som jag planerar att tröstäta ikväll. Det ska bli gott.

 


Postat av: Frida

Spara lite till mig så kanske du får något.

2012-09-16 @ 18:36:06
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Frida

6767

Svar: YES :D
Emma

2012-09-16 @ 18:36:20
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-